Oferta

 

Unable to display PDF
Click here to download

Pnuik Ulotka_2016

Świadczymy usługi:
1. Kompleksowego wykonywania prac modernizacyjnych i utrzymaniowych torów o prześwicie 1435mm i 1520mm w zakresie:

      • napraw torów wykonywanych trzema metodami: potokową, bezprzęsłową, klasyczną,
      • napraw rozjazdów, przebudowy głowic rozjazdowych,
      • napraw bieżących – mających na celu utrzymanie nawierzchni w stanie zwartym konstrukcyjnie poprzez: niezbędną wymianę pojedynczych elementów nawierzchni (w granicach do 30%), dokręcenie wszystkich złączek (przytwierdzenie szyn do podkładów oraz łączenie szyn ze sobą), oczyszczenie podsypki tłuczniowej, ścięcie ław torowiska, poprawienie położenia toru w planie i profilu,
      • napraw bieżących torów z oczyszczeniem podsypki (NBO),

  • Remont nawierzchni peronów na stacji Warszawa Wschodnia Osobowa przed EURO 2012 (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Tarnowiec - rz. Jasiołka, przebudowa mostu kolejowego (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Modernizacja linii kolejowej międzynarodowego znaczenia E 65/C-E 65 Lokalne Centrum Sterowania Ciechanów (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Przebudowa przejazdu kolejowego w technologii STRAIL w miejscowości Pisarowce. (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Budowa mostu drogowego nad rzeką Nidzicą na drodze krajowej nr 79 w miejscowości Ławy (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Wymiana nawierzchni toru. Podbijarka torowa MD-07/32-1954 produkcji Plasser & Theurer (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Przebudowa mostu stalowego nad rzeką Wisłą (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew. Oczyszczarka tłucznia OT-800 (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Przebudowa mostu stalowego na rzece Wisłok. (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Naprawa wiaduktu masywnego - Kraków Mydlniki – Gaj (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Modernizacja linii kolejowej międzynarodowego znaczenia E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar Lokalne Centrum Sterowania Ciechanów (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)
  • Przebudowa mostu stalowego nad rzeką Wisłą w km 10,847 na linii nr 100 Kraków Mydlniki - Gaj (fot. Marek W. Kapturkiewicz, www.vi-de.pl)

Zakres tych robót obejmuje następujące czynności:

    • wymianę pojedynczych szyn,
    • wymianę pojedynczych złączek (przytwierdzeń szyn do podkładów),
    • wymianę pojedynczych podkładów,
    • dokręcenie śrub i wkrętów,
    • nasuwanie szyn odpełzłych,
    • regulację luzów,
    • regulację szerokości toru.
    • napraw bieżących torów i rozjazdów przy pomocy zespołów wysokowydajnych maszyn torowych,
    • odwodnienie równi stacyjnych i głowic rozjazdowych

2. Wykonywania robót budowlano- montażowych takich jak:

    • antykorozja konstrukcji stalowych i żelbetowych,
    • wymiana istniejących konstrukcji przęseł na nowe,
    • montaż i demontaż konstrukcji odciążających na remontowanych obiektach,
    • wymiana i naprawa izolacji na mostach i wiaduktach,
    • montaż i demontaż konstrukcji odciążających na remontowanych obiektach,
    • wymiana mostownic,
    • wymiana nitów i wyeksploatowanych części konstrukcji stalowych,
    • naprawa, wymiana chodników drewnianych i stalowych,
    • wbijanie ścianek szczelnych i pali,
    • naprawa ciosów i reprofilacja ław podłożyskowych,
    • wymiana i konserwacja łożysk,
    • naprawa przyczółków i filarów,
    • przebudowa przepustów i ich naprawa,
    • wykonanie i naprawa odwodnienia obiektów mostowych,
    • naprawa i utrzymanie stożków na obiektach mostowych np. systemem GEOWEB,
    • usuwanie awarii obiektów inżynieryjnych (przepustów, mostów, wiaduktów, ścian oporowych).

3. Inwestorstwa zastępczego (kompleksowego zarządzania danym zleceniem, tj.: uzyskanie pozwolenia na budowę, organizowanie przetargów we własnym imieniu na opracowanie dokumentacji, wykonawstwo).

4. Wynajmu: podbijarek torowych i rozjazdowych, oczyszczarek podsypki, profilarek i zgarniarek do podsypki, żurawi samochodowych i na podwoziu kolejowym (udźwig do 120 ton), wagonów do przewozu wysiewek, podnośników koszowych.

5. Napraw: maszyn torowych, sprzętu i środków transportowych.

Wykonywane przez nas usługi charakteryzują się:

    • terminowością,
    • najwyższą dokładnością wykonania,
    • solidnością,
    • najlepszą ceną w stosunku do konkurentów,
    • szybkim czasem wykonania,
    • odpowiedzialnością za wykonaną usługę,
    • najwyższą jakością.

 

Nasza oferta jest dobierana indywidualnie wg potrzeb, analiz i zamówień.
Zawsze starannie, zawsze na najwyższym poziomie.
A wszystko tworzone jest po to, by dawać satysfakcję, by budować lepszą kolej.

oferta_pnuik

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>